פרסום מודעות

פרסום מודעות במחיר אטרקטיבי! צוות אישי ומקצועי ידאג שפרסום המודעה שלכם יפגע בול במטרה. לפרסום מודעה בכל סוגי המדיה חייגו 3444*.

יום שני, 2 ביולי 2012

הדפסת מודעות אבל בשבילכם


במקרה של פטירה בטרם עת, אנשים נמצאים במצב של מצוקה  ומתקשים לתפקד בעת אבל.
מדובר בצעד לא פשוט שלרבים חסר סיוע בביצוע משימות בסיסיות גם אם מדובר בפעולה הנחשבת פשוטה, בעת אבל הדפסה של מודעת אבל יכולה להיות קשה מנשוא.
מקרי פטירה אינם מתוזמנים ומתכוננים, לרוב החוויה נחשבת כפוסט טראומטית וקשה. ביצוע הדפסה איכותית ומהירה של מודעת אבל יכולה להיות המשימה הכי חשובה ברגעים מסוימים, כיוון שיש להספיק לתלות מודעות אלה בסביבה הקרובה לכם כדי שהשכנים והמכרים ידעו את יום ושעת הלוויה, וגם את כתובת המקום שבו נערכת השבעה.

לעתים מדובר במקרים דחופים בהם אתם נדרשים להדפיס מודעות בשעות הלילה המאוחרות   , אך כמה חברות זמינות בשעות הלילה המאוחרות? מעט מאוד. בדיוק לשם כך חשוב לנו ליידע אתכם כי אנו זמינים בשבילכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (מלבד שבת). אנו כאן בשבילכם ברגעים אלו בזמינות מידית.
אילו פרטים חשוב לציין במהלך הזמנת מודעת אבל להדפסה? חשוב לשים לב בשליחת הפרטים הנכונים על הנפטר : שם מלא כתוב ללא טעויות כתיב , הדפסת תאריכי לוויה מעודכנים בתאריך הנכון, הוספת תיאורים מלאים אודות הנפטר ומתן פרטים נוספים חשובים אודות הנפטר.
אנו מודעים למצב העדין של המשפחות השכולות שנאלצות להתמודד עם הרבה משימות לא פשוטות בו-זמנית. מלבד האבדה הגדולה, המשפחה נאלצת לשאת גם בעול המשימות הקשות הכלולות בתהליכי הפרידה השונים מהאדם הנפטר.

שירות הדפסה והדבקה של מודעות אבל  נועד לתת מענה לחלקים הטכנים של כל תהליך הלוויה והישיבה. הדפסת מודעות אבל היא משימה קטנה ואולי נראית למראית עין כשולית אך כשמדובר במשימה שנדרשת להיות מהירה ומיידית היא הופכת לבעייתית יותר עבור המשפחה השכולה.

שירות הדפסת מודעות אבל הכולל הדבקה/ תלייה המודעה זמין לשירותכם 24 שעות ביממה, ביצוע מודעות אבל להדפסה ושירות הדבקה של המודעה בסביבת מגורכם. מלאו את פרטיכם באתרhttp://www.pirsumot.co.il/planning-and-building/obituaries/  ואנו ניצור אתכם קשר במהרה, או חייגו 3444* למענה מיידי ומהיר. לשירותכם בכל שעה של היום.





לפרטים נוספים באתר אודות שירות הדפסה והדבקה של מודעת אבל היכנסו ל- http://www.pirsumot.co.il/printing_pasting_obituaries/.