האמת מאחורי מודעות דרושים אנונימיות
כיום, כאשר חיפוש עבודה באמצעות האינטרנט הפך להיות נגיש יותר בקרב מחפשי עבודה.ניתן לראות כי קיימת אלימינציה מתמדת של מודעות דרושים הן באינטרנט והן בעיתונים. הקוראים הפכו לבררניים ומתוחכמים יותר. חוקרים אודות החברות, נכנסים לאתר האינטרנט של החבר ואף מחפשים תועלות ומידע נוסף בעמודי הפרופיל של חברות ברשתות החברתיות. כל זאת על מנת לברר את כדאיותם לעומת חלופות אחרות בשליחת קורות חיים.
נשאלת השאלה מה מגייסים מחפשים?
במידה ואתם מעסיקים ומעוניינים לקבל אך ורק פניות איכותיות ורלוונטיות, נסו להכנס לנעליהם של אותם מועמדים המעוניינים להתקבל למשרת חלומותיהם ושאלו את עצמכם: אם אתם כמועמדים הייתם שולחים קורות חיים למודעת דרושים שפרטי החברה חסויים.
ישנם מעסיקים שמעדיפים לא לחשוף את שם החברה במודעת הדרושים. המניעים לכך יכולים להיות רבים אך קיבצנו עבורכם את המקובלות ביותר:
- הרצון לחסום פרטי קשר של החברה ליצירת קשר ישיר
- שימוש בדיסקרטיות כדי לגייס עובד חדש במקום הקיים (ללא ידיעתו של עובד קיים)
מודעות דרושים בעלות שקיפות מלאה יקבלו תשומת לב רבה יותר בקרב מועמדים. להלן הסיבות לכך:
· המועמדים של היום עושים שיעורי בית
חברות המפרסמות מודעת דרושים חסויה גורמים להסתייגות בקרב המועמדים ומעוררים בהם חשש.
כיום, כשהמידע נגיש יותר המועמדים הופכים לבררניים יותר ויעדיפו להציע מועמדות לתפקיד בחברה מוכרת שניתן לברר אודותיה טרם הגעה לראיון עבודה.
· דיסקרטיות מצד המועמדים:
מיותר לציין שמחפשי עבודה שהם מועסקים, חוששים שקורות החיים שלהם יגיעו לידיים הלא נכונות ובוודאי שלא למעסיק הנוכחי. יש מועמדים המוסיפים לקורות החיים שלהם הערת "נא לשמור על דיסקרטיות" אך מרבית המועמדים מעדיפים לברור סלקטיבית הצעות עבודה רלוונטיות.
· מיתוג ומוניטין החברה- מקור משיכה למועמדים:
· מודעת דרושים חסויה- רק אם אין ברירה:
כוכבית המודעות מפרסמת מודעות דרושים עבור כל המעסיקים למידע נוסף 3444*.