פרסום מודעות

פרסום מודעות במחיר אטרקטיבי! צוות אישי ומקצועי ידאג שפרסום המודעה שלכם יפגע בול במטרה. לפרסום מודעה בכל סוגי המדיה חייגו 3444*.

מודעות דרושים

האמת מאחורי מודעות דרושים אנונימיות

כיום, כאשר חיפוש עבודה באמצעות האינטרנט הפך להיות נגיש יותר בקרב מחפשי עבודה.
ניתן לראות כי קיימת אלימינציה מתמדת של מודעות דרושים הן באינטרנט והן בעיתונים. הקוראים הפכו לבררניים ומתוחכמים יותר. חוקרים אודות החברות, נכנסים לאתר האינטרנט של החבר ואף מחפשים תועלות ומידע נוסף בעמודי הפרופיל של חברות ברשתות החברתיות. כל זאת על מנת לברר את כדאיותם לעומת חלופות אחרות בשליחת קורות חיים.
נשאלת השאלה מה מגייסים מחפשים?

במידה ואתם מעסיקים ומעוניינים לקבל אך ורק פניות איכותיות ורלוונטיות, נסו להכנס לנעליהם של אותם מועמדים המעוניינים להתקבל למשרת חלומותיהם ושאלו את עצמכם: אם אתם כמועמדים הייתם שולחים קורות חיים למודעת דרושים שפרטי החברה חסויים.



ישנם מעסיקים שמעדיפים לא לחשוף את שם החברה במודעת הדרושים. המניעים לכך יכולים להיות רבים אך קיבצנו עבורכם את המקובלות ביותר:


  • הרצון לחסום פרטי קשר של החברה ליצירת קשר ישיר 
  • שימוש בדיסקרטיות כדי לגייס עובד חדש במקום הקיים (ללא ידיעתו של עובד קיים) 

מודעות דרושים בעלות שקיפות מלאה יקבלו תשומת לב רבה יותר בקרב מועמדים. להלן הסיבות לכך:


· המועמדים של היום עושים שיעורי בית


על פי מחקרים שנעשו, מגייסים אשר לא מזדהים בשם החברה במודעת הדרושים יקבלו 30% פניות פחות לעומת מגייסים אחרים המפרסמים את פרטי החברה במודעה.
חברות המפרסמות מודעת דרושים חסויה גורמים להסתייגות בקרב המועמדים ומעוררים בהם חשש.
כיום, כשהמידע נגיש יותר המועמדים הופכים לבררניים יותר ויעדיפו להציע מועמדות לתפקיד בחברה מוכרת שניתן לברר אודותיה טרם הגעה לראיון עבודה.



· דיסקרטיות מצד המועמדים:


מועמדים רבים ששולחים קורות חיים הם מועסקים עדיין. אלו הם מחפשי עבודה תוך כדי עבודה או אנשים המעוניינים להשאר מעודכנים במשרות המוצעות בשוק, תנאי העסקה ושכר.
מיותר לציין שמחפשי עבודה שהם מועסקים, חוששים שקורות החיים שלהם יגיעו לידיים הלא נכונות ובוודאי שלא למעסיק הנוכחי. יש מועמדים המוסיפים לקורות החיים שלהם הערת "נא לשמור על דיסקרטיות" אך מרבית המועמדים מעדיפים לברור סלקטיבית הצעות עבודה רלוונטיות.



· מיתוג ומוניטין החברה- מקור משיכה למועמדים:


כשמדובר בכל חברה מוכרת, בכל תחום. ישנה חשיבות רבה בימינו למיתוג העסק.. חברות המגייסות מועמדים צריכות להבליט את שם החברה ולא להצניעה. מיתוג החברה תורם להעלאת הפופלריות של החברה בקרב מועמדים.


· מודעת דרושים חסויה- רק אם אין ברירה:


ניתן לשווק את מודעת הדרושים שלכם בדרכים נוספות שיהפכו אותה לזמינה ואטרקטיבית יותר- נסחו את מודעת הדרושים שלכם באופן שיווקי על ידי הוספת פרטים המרמזים על אופי והתמחות החברה (לדוגמא: לחברה המובילה בתחום הסלולרי דרושים...) כלומר ניסוח מודעת דרושים שתרמוז על תחום העיסוק ועל הפופולאריות שלה.

כוכבית המודעות מפרסמת מודעות דרושים עבור כל המעסיקים למידע נוסף 3444*.